maandag, januari 05, 2009

ziek

Terwijl het buiten prachtig weer is,de vakantie weer om is, zijn wij ziek .
Zaterdag op zondag nacht werd er hier alleen maar gekotst, een paar mensen sliepen de rest rende van de wc naar de douche om tussen door op de bank even bij te komen .
De volgende ochtend mocht Ton een ziek gezin verzorgen , de was ( veel handdoeken en dweilen ) wegwerken en voorzichtig wat thee serveren
Ik heb een dag gevast , mijn lijf gilde het uit van de pijn , mijn maag wilde niets binnen houden , Merel en Nina durfden gisteren al weer een beetje thee te drinken.

Vandaag hangen we in stoelen en op banken en kijken maar wat films ( Blind met Halina Reyn , wat is ie mooi ). Een beetje eten lukt wel weer , maar ooooooo auuuu wat doen mijn handen rug knieƫn en enkels steken en doen PIJN.
Net een uur ongeveer heet water of mijn lijf alten lopen , maar veel effect heeft het niet.


Buiten is het prachtig , de zon schijnt , het vriest , het is koud en we kunnen vast de komende week nog veel schaatsen ................
Maar eerst maar weer even op kracht komen .

1 opmerking:

Marga zei

Beterschap voor jullie allen! Het is een misselijk virusje.
Liefs, Marga