maandag, januari 19, 2009

nog steeds die griep

Vandaag heb ik mijn dag niet zo , gisteren leek het er toch echt op dat de griep nu wel eens weg was , maar dat is dan toch nog steeds niet zo .
Nog steeds die aanhoudende koorts , dat hangerige vaag pijnlijke gevoel in mijn hele lijf en daarnaast voel ik me vandaag verdrietig, onzeker, onhandig.
Zomaar, het is er gewoon opeens, alsof mijn lichamelijk malaise doorwerkt in mijn hele "zijn".
Dat maakt me dan blubberig ....
Gelukkig vervielen voor vandaag 4 van de 5 afspraken die er stonden , door ziekte , niet gelukkig voor de zieken, maar vandaag wel voor mij, anders had ik ze waarschijnlijk toch zelf nog geannuleerd.
Enkel Heller is wel naar school geweest vandaag , voor het eerst een langer wen-gebeuren dan het uurtje wat ie eerder deed.
Hij vond het geweldig ;-), zo leuk om mee te maken .
Het is ook zo'n heerlijk joch om voor te mogen zorgen , ik ben daar elke dag weer dankbaar voor.

Nou op naar morgen , wie weet blijft de koorts dan onder de 38,0

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo,
ik hoop dat je gauw weer beter bent, want griep is geen pretje. Heel veel sterkte !!

groetjes