dinsdag, januari 27, 2009

Nog maar 1 nachtje

Nog maar 1 nachtje slapen en dan wordt ze 10
10 jaar geleden alweer dat zij naar hier kwam met een prachtig mooi tweelingzusje , twee geweldig mooie meisjes waarvan er 1 al een poos tussen de sterren woont.

Nina bleef en groeide op tot op geweldig dametje, ik geniet elke dag van haar ,haar frequentie is en een van houvast en rust.
Ze straalt een soort natuurlijke kalmte uit, dat is tegelijkertijd ook haar trigger.
Soms gaan de dingen niet snel genoeg naar haar zin , wil iets niet zoals het wel graag zou zien.
Maar dan wint haar natuurlijke rust het weer, mijn heerlijke meisje. Ze is mooi, ze is prachtig,ze lijkt soms omgeven door een stukje hemel en dat is ze natuurlijk ook.
En morgen wordt ze dus 10, de hele middag heeft ze in de keuken gewerkt, zelf haar traktatie voor school gebakken. en daarna mooi gemaakt , met lekkers.
Ik ben trots op haar, vlijtig is ze, een harde werker, en zooo lief , zo zacht.
Mijn prachtige meisje Nina, wat hou ik toch veel van haar.

1 opmerking:

Juffrouw Tuttebel zei

Gefeliciteerd met Nina.
Iedere leeftijd heeft zijn moois.
Geniet maar lekker van deze heerlijke dame.

Groetjes Arjanne