donderdag, januari 22, 2009

Lekker




Vanmorgen mijn nog wat zieke lijf verplaats naar een ruimte waarin we lekker met het helen middels stem aan de slag gingen.
Ik had best wat getwijfeld of het wel handig was deze eerste les alweer te gaan , maar weet van de andere keren dat het zoveel kracht geeft , zo een cadeautje aan jezelf is, dat ik maar gewoon gegaan ben.
En ik ben blij.
Wilde mijn adem tot vanmorgen niet echt lekker naar buik , bleef ie stokken, hoog, nu lukt het weer naar beneden te ademen, te ontspannen in mijn middenrif, daar waar zoveel pijn van hoest en meer zit.
Het was zo ontspannend om weer eens lekker met een groep vrouwen samen klank te geven aan dat wat er is.
Het voelde zo gedragen, heerlijk.
Dat is toch het meest leerzame ook , aan den lijve ondervinden hoe helend klank is , steeds weer .
Ik ga nog even lekker nagenieten .

1 opmerking:

Miriam zei

Geniet ze!!!

Groetjes,
Miriam