zaterdag, januari 03, 2009

het vliegt

De tijd dan he , dat schijnt normaal te zijn wanneer je het fijn hebt en erg weinig PC tot je beschikking hebt , de mijne is nog steeds in revisie , dus pruts ik af en toe wat op de spelltjes dinges van de kids die eigenlijk niet de power heeft online te gaan , maar dat af en toe toch voor me doet ;-)
Het is echter een beetje behelpen , er zit nl "niks" op.
En er zijn veel leuker dingen , waaronder het ontwerpen en uitwerken van mega leuke voorjaars dingessen ;-)

Helaas helaas in de vakantie al weer haast om , jammer ............... geen zin in kindertjes naar school e.d. , maar dat is al bekend ;-)


De laatste koude dagen genoten van ijs ;-) schaatsen en ijspret zijn leuk !!
kijk maar naar de plaatjes ( niet van mij, maar uit de krant , camera kan niet op deze PC helaas )



Jammer genoeg dooit het nu toch wel , ik hoop dat de ijslol nog wat terug komt , komende week, ik wil nog meer schaatsen.

In de avonden heb ik de laatste dagen heerlijk filmpjes gekeken , samen met Merel of DH.
Mooie titels als Burn after reading , The Snowwalker , Volver , 7 Pounds en meer ;-)
Met een dekentje ( de handgebreide zijn het fijnst ;-) ) en een glaasje lekkers hou ik dat uren vol .
Zou met Merel nog een filmmarathon houden, maar dat is nog niet gelukt.
Dat bewaren we dan maar voor de voorjaarsvakantie.

Nu nog even genieten ;-)

Geen opmerkingen: