maandag, januari 12, 2009

GRRRRRR

Nou dacht ik van het weekend toch echt dat we ( ik en de meisjes ) wel wat beter waren , we hebben lekker geschaatst , pret gemaakt, ik voelde me niet superfit , maar ach wat wil je na ruim anderhalve week griep.
Het was heerlijk buiten, indrukwekkend om op het IJsselmeer te kunnen schaatsen .
En nu zijn we weer ziek , dwz , Nina en ik en Heller weer , Noa nog steeds en Rens sinds dit weekend ook.
En ik ben het helemaal zat, na een griep die me helemaal uitwoonde loop ik sinds vannacht te hoesten te hoesten en nog een te hoesten , Heller doet lekker mee , onze kelen doen zeer, Rens ligt met toch wel hoge koorts in bed.
Nina en Noa hangen zwakjes op de bank met hoogrode koontjes , maaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr Merel is weer naar school ,toch nog wat zonnigs ;-) te melden.
Gelukkig heb ik een heerlijk weekend je schaatsen achter de rug , anders zou ik echt helemaal sip en saai worden van al dat ziek en zwak en hoesten enzo

Straks maar eens zien wie er het minst beroerd aan toe is en de voorraden salie en honing aanvullen ( waarschijnlijk mag ik dat zelf doen ;-) )


Het lijkt wel een 3 fasen griep ;((

Geen opmerkingen: