maandag, december 03, 2007

december affirmatie

en daar is ie dan , vanmorgen in mijn postvak , mijn affirmatie voor de maand december

Ik verbind mij bewust met de mensen van wie ik hou.

Extra affirmatie:

Ik mag alle goeds, dat naar mij toekomt, ontvangen.

Korte uitleg van deze affirmaties: Ik mediteerde vandaag op het feit dat sommige mensen in mijn leven geen verbinding met mij lijken te kunnen maken. Het voelt alsof ze me altijd op afstand houden. Maar gaandeweg realiseerde ik me dat verbinding éénrichtingsverkeer is. Als ik verbinding maak met hen, dan is die verbinding er, ook al werpen zij een muur op. Verbinding IS, verbinding is ALTIJD. Als jij besluit het te voelen, dan IS het er, hoe de ander ook zijn best doet om geen verbinding met jou aan te gaan. Door je bewust met iemand te verbinden, zeker in dit seizoen van geven, kun je bovendien werkelijk zien wat iemand nodig heeft. Maar je kunt niet waarlijk geven, als je niet ook kunt ontvangen. En daar is de tweede affirmatie voor bedoeld.



Een mooie , een werkbare , verbindingen met mensen maken , dat kan ik , dat doe ik.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi. Hier kunnen we wat mee in deze dagen.