zondag, december 02, 2007

wat zou je doen ;)

Wil je dit kopieren
In een reaktie plakken en invullen?

Wat zou je doen als...:
1. Ik tegen je zei dat ik je leuk vind?
2. Ik je zoende?
3. Ik naast je woonde?
4. Ik dronken op je stoep stond?
5. Ik iets had gestolen?
6. Ik je vroeg met me te dansen?
7. Ik zei dat ik je haatte ?

Wat denk je over mijn...:
8. Persoonlijkheid:
9. Ogen:
10. Gezicht:
11. Haar:
12. Kleren:

Zou jij...:
13. Mijn vriend(in) zijn?
14. Liegen om me beter te laten voelen?
15. Verkering met me willen?
16. Me wat geld lenen?
17. Mijn hand vast houden?
18. Een kogel voor me vangen?
19. In contact blijven?
20. Proberen mijn problemen op te lossen?
21. Van me houden?
22. Met me uitgaan?
23. Voor me willen koken?
24. Dit ook op je blog zetten, om te kijken hoe ik over jou denk?

1 opmerking:

Marga zei

Wat zou je doen als...:
1. Ik tegen je zei dat ik je leuk vind?
-Me gevleid voelen
2. Ik je zoende?
- op mijn wangen prima!
3. Ik naast je woonde?
- Gezellig
4. Ik dronken op je stoep stond?
- je koffie geven
5. Ik iets had gestolen?
- een preek afsteken? (ligt eraan wat en waarom)
6. Ik je vroeg met me te dansen?
- leuk, wel new waven he, op z'n eighties ;o)
7. Ik zei dat ik je haatte ?
- Ik kan me niet voorstellen dat jij iemand haat. Dat zit niet in je.

Wat denk je over mijn...:
8. Persoonlijkheid:
- Je komt op mij heel open en eerlijk over
9. Ogen:
- die heb ik nooit zo goed gezien
10. Gezicht:
- heel open
11. Haar:
- we hebben dezelfde stijl volgens mij.
12. Kleren:
- Leuk, vooral die je zelf maakt!

Zou jij...:
13. Mijn vriend(in) zijn? - ja
14. Liegen om me beter te laten voelen? - ja
15. Verkering met me willen? -nee
16. Me wat geld lenen? -ja
17. Mijn hand vast houden? -ja
18. Een kogel voor me vangen? -nee
19. In contact blijven? -ja
20. Proberen mijn problemen op te lossen? - ik zou je willen helpen, maar ik kan ze niet voor jou oplossen.
21. Van me houden? -ja
22. Met me uitgaan? -ja
23. Voor me willen koken? -ja
24. Dit ook op je blog zetten, om te kijken hoe ik over jou denk?
- Ik vind dit leuker om via de mail te versturen.