woensdag, december 19, 2007

wens voor het nieuwe jaar

En dan is het 19 december , 2007 , dinsdag en schrijf ik kerstkaarten en kerstgedachten op papier
Ik denk aan het afgelopen jaar met een glimlach, ik heb zo van alles genoten.
Ik denk ook aan het afgelopen jaar met een traan, die traan is voor Jochem Bram, en jongen van nog maar 16, voor wie 2007 het laatste jaar was. Die traan is ook voor al die andere mensen die me na stonden en niet meer zijn.
Die traan is voor Anna die al weer ging ging voor ze er was.
De glimlach en de traan ze zijn er beide om beurten het hele jaar door steeds geweest .
Maar vooral is er dankbaarheid, dankbaarheid voor wat er is en wat er nog mag komen, dankbaarheid voor wat ik leerde.
Ik wil iedereen voor het komende jaar dat gevoel van dankbaarheid toewensen, in zware tijden valt dat soms niet mee, dat ken ik ;-), toch is er zoveel om toch dat dankjewel voor te voelen, de lach van je kinderen , de mensen die je groeten , dat wat je leren mag , de zon die elke morgen opkomt , en nog zo onnoemelijk veel meer dingen om dankjewel tegen te zeggen.
Ik wens iedereen een jaar vol liefde waarin je mag leren lief te hebben , onvoorwaardelijk lief te hebben .
Ik wens iedereen een jaar vol zachtheid , alles wat hard is maakt het zacht.
Ik wens iedereen vrede in zichzelf en innerlijke rust .
Ik wens iedereen vriendschap en vertrouwen .

Dankjewel , dat je op een of andere manier in mijn leven bent.
Dankjewel !!

1 opmerking:

Anoniem zei

Kwam je artikel tegen on the net!

Wat lief dat je er over schrijft, dank je wel voor je lieve aand8!

Kuz, Wilfred