zondag, december 02, 2007

mooi

Op een mooi hyves las ik onder andere deze zinnen

Als je het leven ziet als een prachtig avontuur, een spel van krachten waarin jij vrolijk ronddwarrelt en van alles meemaakt, zonder bang te zijn, dan ben je pas vrij. Wees de verandering die je wil zien. Denk positief.

Angst voor iets zorgt er alleen voor dat het je eerder overkomt.

Leer leven zonder angst. Angst regeert onze planeet, helaas niet de liefde. Als jij wil dat daar verandering in komt, laat dat dan zien door lid te worden van deze hyve, en jouw mening te geven over angst, liefde, spiritualiteit, de the Law of Attraction, en dat soort zaken meer.


Mooie zinnen , mooi om me te realiseren dat ik ook vaak iets anders wil zien , maar dan zelf de verandering niet ben , voorbeeld:
al jaren wil ik weer eens een kerst zoals vroeger , gewoon met en boel mensen samen komen , samen een spel doen , muziek maken , eten koken , gewoon met zomaar een boel mensen , dat was vroeger zo leuk , zou dat nu ook weer eens lukken.
Ik ga het dit jaar proberen ;-)) wie weet lukt het wel .....als je je aangesproken voelt en zin hebt mee te doen , voel je welkom ;-)

Maar sowieso , ik roep het al jaren , leef niet vanuit angst , en toch doe ik het zelf ook vaak wel ;-(( terwijl ik ook weet leef en ervaar dat liefde een antwoord een levenswijze is ;) .
een werkpunt dus ......

Geen opmerkingen: