dinsdag, december 11, 2007

Heerlijke tijd ;-)

Wat een heerlijke tijd toch , die decembermaand , Druk , maar zooo leuk , zo gezellig , zo heerlijk gewoon. De laatste paar dagen een beetje teveel tijd verlummeld achter de PC maar dat is ook wel eens leuk, ik was niet erg lekker , hangerig en koortsig en dan is het best fijn om eens rond te hangen op fora en mee te kletsen, je blog bij te werken , eea aan boeksel te schrijven e.d. , echter het is ook vermoeiend ;-)
En wat veel belangrijker is , er is een hoop te doen , leuke dingen , maar ze moeten wel gedaan. Vanmorgen nadat een cliƫnt afbelde lekker verder gegaan met het naaien van Noa haar jas, wat wordt ie gaaf !!!!. Nog een stuk gelezen in een boek wat me "wijzer" ;-) maakt en nog een stuk in een boek voor de leuk , daarna Heller QT gegeven en hij vond het zooo lekker.
Vervolgens met een goed gevulde bakfiets naar school gefietst en terug gelopen .... Noa paste er niet meer bij en was zelf niet op de fiets dus dat werd wandelen , heerlijk weer ,dus dat zat mee, we konden meteen via de fysio en de winkel en nu zitten we lekker kerstkaarten te maken , ( nou ja ik nu effe niet ;-) )

Ik geniet , deze maand is gewoon zo leuk , al die vieringen op school , het licht buiten , zo mooi , zo verstild , ik adem koude lucht en denk dan jaaaaaaaaaaaaaaaa.
Voel dankbaarheid dat ik hier ben , nu , met deze kids en deze man , dit leven .
Dankbaar ook dat ik zoveel te geven heb, dat ik zoveel ontvangen mag , verbaasd ook ben ik soms wel over de liefde die ik ervaar , die ik zie om me heen en voel .
Ik woon met zoveel mooie mensen om me heen , er zijn hier in de buurt zoveel prachtige mensen.
Dankjewel dat jullie er zijn ;-)) denk ik dan.

Ik geniet ook van het maken van kleine cadeautjes voor de kids , zo vindt Noa in haar nieuwe jas ook meteen nieuwe wanten die ik haar breide en Nina gaat in haar schoen beenwarmers tegenkomen .
Van het wichtelmannetje , staat er dan op het kaartje ;-)) , zo leuk wichtelen ;-)

En donderdag dan Lucia vieren , een feest vol licht, ik heb er zin in al die mooie lichtfeesten ,morgen is Nina weer engel en zal ik proberen er aan te denken een camera mee te nemen ;-) ik wil dat prachtkind van me wel op een foto in een engelenkleed ....
Maar dat is voor morgen .

Geen opmerkingen: