maandag, december 24, 2007

Heerlijk ;-) vakantie

Heerlijk weer het is vakantie !!!
En wat ook heerlijk is , Merel is in elk geval beter dan ze gisteren was en dat is fijn.
Ik heb er zin in , strakjes nog wat naaien , vanmiddag met de kinderen naar de stad , ze gaan van hun eigen geld eea kopen en ik mag mee ;-))
Merel blijft dan een poosje alleen op eigen verzoek , kan ze even een filmpje kijken ;-)

De laatste week heb ik weer naar het jaar gekeken , het jaar wat bijna voorbij is en ik werd en ben blij om alles wat ik leerde dit jaar , ook om wat ik zie aan dingen en nu kan laten wat ze zijn.
Het is nog even wennen om dat wat ik waarneem niet meteen te delen of te vertellen , maar te laten rusten .
Het geeft ook heerlijk veel rust , mijn hb/hsp hoofd heeft in die rust ook hard nodig .
Veel dingen vallen op zijn plaats, sinds ik actief werk aan dat deeltje van mijn persoonlijkheid wat er altijd was , maar wat ik niet echt wist oid , ofwel ik wist het wel , maar liet het zo .
Door aan de slag te gaan met dat stuk in mij , heb ik rust gecreƫerd, ik ben nog volop in het leren stuk , maar wat een weelde dat ik zover ben als ik nu ben.
Ik hoef veel dingen niet ;-)) en dat lucht zo op . Ik heb jaren , jaren mijn best gedaan het allemaal te snappen , te begrijpen waar het over ging , steeds weer , overal en het is een opluchting te ervaren dat hb/hsp mensen dat delen , dat steeds maar niet verstaan en niet verstaan worden ;-)

Meer en meer word ik mezelf , komt er meer rust in mij , meer en meer kan ik in het NU werken zonder aan TOEN en STRAKS te denken .
Ik heb geleerd mezelf te beschermen tegen teveel prikkels , dat gaat nog helemaal niet vlekkeloos , soms zit ik toch weer op de top wat prikkels betreft en trek ik het niet , maar met een eenvoudige adem-oefening lukt het me in 98 % van de gevallen toch om weer te landen ;))

Verder kijk ik uit naar Kerst , kijk in uit naar de komende weken
, heb ik zo'n zin in het samen zijn , spelletjes doen etc .........

Heerlijk kerstvakantie ;-)

2 opmerkingen:

De Tegelaars zei

Hoi Elly, ik wil jou en je gezin een gezellige kerst toewensen,
liefs,
Elly2

Marga zei

Bedankt voor jullie prachtige kaart!