maandag, december 31, 2007

Oudejaarsgedachten

2007 was een jaar vol roerige zaken , vol besluiten en vol keringen .

Het was een jaar waarin ik me weer bewuster werd van veel dingen , meer mezelf werd .

Het was een jaar waarin ik veel leerde , veel heb gedaan , veel heb gelezen , gehoord en geleefd.

Een jaar waar indrukwekkende dingen plaats hebben gehad .

Een jaar waarin er afscheid is genomen en waarin er welkom is geheten.

Vooral ook een jaar vol warmte waarin er nieuwe mensen op mijn weg kwamen , mooie nieuwe mensen , waarin ik ook weer contacten van jaren terug hernieuwde.

Het was een fijn jaar !!!


Voor 2008 geloof ik dat er mooie dingen op mijn weg komen , dat de hernieuwde contacten zich zullen verdiepen , dat er weer veel geleerd gaat worden , dat er veel SAMEN zal zijn

Ik hoop voor iedereen op veel liefde , innerlijke rust , vrijheid , vrede met jezelf en anderen ;-)

Voor morgen hoop ik op lekker weer ( we gaan wandelen ;)) en voor de rest van het jaar op dat wat we nodig hebben , toi toi

1 opmerking:

Annelies zei

Ik wens jullie een heel gelukkig en gezond 2008!