dinsdag, december 18, 2007

verbaasd

Ik ben verbaasd , verbaasd door dingen die bepaalde mensen zeggen dan wel doen , verbaasd als ik op sommige plaatsen mensen dingen zie zeggen over mensen die me na aan het hart liggen en die dan volgens mij echt niet kloppen
Verbaasd ook over mannen die dingen zeggen over de vrouwen waar ze ooit kinderen bij kregen , waar ze dus naar ik denk lief en leed mee deelden en die nu nu afdoen als iets raars engs vies onwaardigs oid .
Ik ben oprecht verbaasd dat mensen andere mensen niet eens proberen te begrijpen , verbaasd om mensen die het ouderschap naar mijn mening weinig serieus nemen .

Ik zie het verdriet van die andere groep mensen en voel met hen mee.
Wat moet het moeilijk zijn om niet op waarde geschat te worden , om niet gezien niet gehoord te worden .

2 opmerkingen:

Annelies zei

tja....

Anoniem zei

Ik heb het gezien... En dan achteraf die vrouw terugwillen...