vrijdag, december 07, 2007

Pay it forward


En begin dus echt bij jezelf ...
Ik vond bij Petrouchka iets leuks op haar weblog :Pay It Forward.


Een soort 'verbeter de wereld , begin bij jezelf '.





In het kort een uitleg :
Ik heb dus maar aangemeld bij Petrouchka , en zoek nu net als anderen die mij voorgingen 3 mensen waar ik iets voor kan maken.

Iets wat bij hen past en wat ze leuk vinden naar ik denk ;-)
Het is dan wel fijn als je een eigen weblog hebt , zodat je deze 'ketting 'kunt laten doorgaan en je moet dan ook voor minimaal 3 personen iets maken ;-)

Ik lees het graag als je iets van me kado wilt krijgen ,als je wilt dat ik iets voor je maak.

1 opmerking:

Anoniem zei

Super dat je meedoet ..ik zal met heeeel veel plezier iets passend voor je maken (na de verhuizing , oke?)

Knufff voor jullie