zondag, december 23, 2007

Ziekenboeg

Het is hier een ziekenboeg , Merel is ziek , erg ziek , hoge koorts en ondertemperatuur wisselen elkaar af.
Donderdag was ze al ziek maar wilde nog graag naar het kerstfeest op school en misschien is dat niet slim geweest , vrijdag was ze zooooooo ziek , zelfs naar de dokter geweest , ze had erg hoge koorts , zo hoog dat ik geen paracetamol durfde te geven .
De dokter constateerde een zware bronchitis en mijn al jaren astma vrije meisje kreeg weer ventolin mee naar huis ;-(.
Ze is erg ziek , zieker dan ziek , ze slaapt heel veel , heeft koortsaanvallen afgewisseld met rillers en ondertemperatuur. Daarbij vallen de zware verkoudheid van Ton en een snotterende koortsige Heller in het niet
Ik geef haar saliethee met honing en veel liefde en aandacht , eten wil ze niet , drinken enkel met veel praten .........
Brrrr dit is helemaal niet des Merels , ik hoop dat ze snel weer de oude is , dat ze snel weer grappen maakt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel beterschap voor Merel! Ik hoop dat ze snel weer beter is!
Groetjes Myrthe (PIO Dus)

De Tegelaars zei

Beterschap Elly voor Merel, maar is die schommelende temperatuur is een teken van longontsteking?? Niet te lang wachten hoor met nog een keer aan de bel trekken bij de h.a.??

groet,
Elly2